Diskuze

Přidali jsme novou sekci video... a pracujeme na fotogaleriích....

Tomex: Dobře budete mě tam mít jen co mírně foukne ( 1,5 - 5m/s) a bude čas. Dík

Juuuu tady se meni designe huustyyy

To Mantak: nene jen se prid podivat nebudes platit zajice v ptli samo, mluvime tu o lidech ktere zname od videni a stale tam chodi... Prijd nahlas se klukum co tam budou cau ja sem pepik a du se podivat hmm mate to tu super tak ja nez priste pridu poslu prispevek

Už aby se mi uzdravila noha a mohl sem kicker vyzkoušet

Aloha,
mám dotaz. Jsem začátečník, který s tímto sportem chce začít (a třeba mě to nechytne). Chtěl jsem se vydat to vyzkoušet na Smeťák. Chápu, že spousta lidí to odpracovala atd. za neplatiče. Ale pokud ten sport chci zkusit tak na poprvé se mi nechce platit tolik peněz (při opakované návštěvě OK, tak je to i v pravidlech). Jak tu čtu v diskuzi tak i při první návštěvě je problém. Tak jak to teda je? Díky

Čauves,
Jedním tím neplatičem sem byl i já.Byl jsem se tam podívat poprvé a bez váhaní vám rád přispěju rukou a financí k dílu.Občas bych tam s chutí chodil zajezdit.Poslal sem Vám registraci.Díky a mějte se.

Tvrde vyhazovat a na auta nahore okamzite volat policajty ty jedince nevarovat tvarit se jako by nic a volat benga... mestaci v uhrinevsi maji LandRovery radi si zajedou az nahoru...

Dobrá zpráva pro všechny - Tomex zařídil zasypání mohyly hlínou a my s Čáďou jsme z toho dneska udělali luxusní kicker. Rovnou jsme to i otestovali....
Akorát tam zas dneska bylo asi 5 lidí co nemaj zaplaceno a nechoděj na brigády a dojedou si autem až na plac

Nice day

Jinak musím spot pochválit, je vidět, že jste si tam už pěkná mákli. Ještě jednou díky to Green za odvoz (šťastně sem se dostal dom). Rád jsem Smeťák navštívil. Na závodech v Brodě na viděnou

Taky se ukážeme...

hmhm ja uz tam skooro jedu

Budu se snažit dorazit kolem poledne ale není to jistý.

taky dorazim

ja uz dopoledne

nazdarek,nechysta se nekdo zitra kolem poledne na smetak?